ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 13 januari 2018

Gott gotti gott gott =D

Av Cattis - 13 januari 2018 15:13

Igår så var jag ut på stan med min kontaktperson Amanda, lika kul som vanligt hade vi   

 

Vi började med att gå upp till Sky sushi bar men det var inte öppet så då gick vi till Sushi House istället, det var riktigt god sushi där.

 


Efteråt så gick vi iväg till Downtown och spelade biljard, det var superkul.

Jag har inte spelat biljard sen vi var där med Fritiden för kanske 5år sedan, ja hur som haver så är det jättelänge sen som jag spelade bijard.

 

 

Men jag hade turen på min sida då, för jag vann med 3-0 men näst sista matchen så slogs vi om den svarta bollen, ja inte ordagrant eller så    Men jag hade verkligen tur för på något vis så lyckades jag slå till bollen att den hamnade i hålet men det var inte väntat från varken mig eller Amanda, men men ibland ska man lyckas   

Så nu vill Amanda ha revanch nästa gång   

 

 

 

 

 

När vi ändå var i Sundsvall så var jag ju bara tvungen att knäppa kort på våran fina isdrake

 

 


 

-----------------------------------------------

 

Idag så började dagen med diverse bestyr innan min kompis Camilla skulle komma på besök.

 

Vi ses inte så ofta nu för tiden men när vi väl ses så har vi superkul     

 

Tiden bara springer iväg när vi ses och man har nästan träningsvärk i käken för det blir så många goa skratt   

 

 

Jag fick även en god sen julklapp av henne   

 


 

Det märks att hon vet att jag är en liten gottegris     


 
 
Jossan

Jossan

13 januari 2018 17:34

Hejsan. Helskotta vad fin headern blev där :)

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

13 januari 2018 18:37

=)

 
Jossan

Jossan

14 januari 2018 18:18

Synd att någon eller några inte kunde låta draken vara ifred. Den har ju inga vingar längre.

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

14 januari 2018 22:14

Sv: Håller med. Tyvärr blev han ju vingklippt redan första natten han var klar =(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Av Cattis - Onsdag 10 jan 09:19

  Halloj alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Med mig är det bara bra, lite trött bara då jag fått sova hela natten.   Det är inte alla nätter som jag får sova hela natten eller få denna ljuvliga djupsömn.     Så mi...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards