ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 3 januari 2018

Julklapp + fynd

Av Cattis - 3 januari 2018 21:06

I måndags så kom min bästa kompis och hennes kille till mig en stund, och som vanligt blev det en hel del surr och skratt.

 

Jag fick även en liten julklapp av dom, en popcornmaskin, o jag som tittat på dom där förut men inte köpt någon så det blev ju en fullträff där   .

 


 

Jag passade på att skicka med en liten julklapp till Basse (deras hund), jag tyckte att även han var ju tvungen att få en julklapp    

 

 


 

När mammas hund levde så fick han en julklapp varje år, en ny hantel (pipleksak) som han älskade och den skulle vara cerise om ja inte minns helt fel, i alla fall så ville han bara en och samma färg och tro mig vi prövade med andra färger men det dög inte åt honom   

 

mammas hund Bosse

 

 

Basse fick tuggpinnar av mig såna där som ska vara bra för tänderna, typ dom som dom gör reklam för på teven, och dom blev mycket populära för han smaskade glatt i sig första pinnen han fick.

 

 

 

 

 

Idag när jag var på Birsta så var jag in på Cupolen en sväng, och jag som varit på jakt efter en ny jacka ett tag fick en snilleblixt att jag skulle gå in på myrorna och titta men med tanken på att jag säkert inte lär hitta någon, men tji fick jag det första jag la ögona på var en sprillans ny jacka, mamma googlade på märket på jackan och fick fram att det var en jacka från Intersport som kostat från 500kr och uppåt och jag skulle först få ge 345kr men så var det 50% på alla kläder på Myrorna så jag gav bara 173kr för jackan och jag kan ju lova er att jag är supernöjd och så himla glad att jag fick den där snillen att jag skulle gå in på Myrorna.

 

 

Ibland kan man göra riktiga fynd där   

 

 

Vill ni själva besöka Myrorna i Birsta så finns dom på Cupolen   

Hitta dit, klicka på Myrorna så kommer ni till hemsidan   

 

Min nya jacka som jag fyndade idag  


 
 
Ingen bild

Hej

4 januari 2018 14:34

Härligt mä såna fynd

Cattis

7 januari 2018 10:33

Sv: Ja verkligen =)

 
Jossan

Jossan

8 januari 2018 21:21

Går popcornmaskinen på el eller batteri? Kanske solceller?

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

9 januari 2018 23:37

SV: Den går på vanlig el... du stoppar in kontakten i väggen o så ginns det en knapp på maskin som du startar den med..

 
Jossan

Jossan

8 januari 2018 21:23

Jackan var aldrig använd? Prislappar och sådant från original sedan den köptes fanns kvar också eller?

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

9 januari 2018 23:39

Sv: Inga prislappar men det syntes och kändes på jackan att den inte var använd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards