ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 19 december 2017

35 frågor om lilla mig =)

Av Cattis - 19 december 2017 11:39

1. Vad är ditt fullständiga namn?


Catrine

2. Har du lätt för att bli kär? 


Det tror jag


3. Vilken låt är bäst just nu? 





4. Är du snål eller generös? 


Generös skulle jag säga

5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? 


Jessica Biel

6. Vilken är din absoluta favorit godissort? 


 

7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbakadragen? 


Så ärlig som jag bara kan   

8. Vad tar du med på en fest? 


Går aldrig på fest

9. Har du ett bra självförtroende?


Ja, det tycker ja   

10. Har du något smeknamn? 


Japp. Cattis, tant, syrran

11. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse?

 

Komentera här i bloggen    

12. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut.


Sorry men jag kan inte välja bara en   

 


Selma Hayek      Jorja Fox     Louise Lombard

13. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mobil?


Bitte   

14. Hur brukar du fira alla hjärtans dag?


Eftersom det är min födelsedag så brukar jag bjuda på fika på jobbet om det är en vardag, på kvällen sen så brukar jag ha mys med gubben (om det inte är en träningsdag förstås för då är det träning som vanligt)   

15. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus?


Radhus lägenhet

16. En dag du aldrig glömmer.


Den dagen som jag träffade min älskade gubbe irl och dagen jag började på Tallkotten (var så duktig att jag cyklade in i blommurnan på gården där vi bodde bara för att jag kollade åt alla håll utom rakt fram)   

17. Vad har du för märke på din mobiltelefon? 


Samsung galaxy S7

18. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad.


Familjen, Vänner & Träning

19. Bästa boken du läst? 


Oj, den var svår för jag har ju läst/lyssnat på så många bra böcker, men om jag måste välja en så måste det nog bli denna:


 

Just bara för att hon är så jäkla rolig och så knasig   


20. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? 

 


Jag jobbar på Timrå kyrka hos vaktmästarna 2 dagar i veckan, en dag i veckan är jag på Barnkyrkan och en dag i veckan är jag på Tallkotten   

21. Hur många barn vill du ha? 

När jag var yngre ville jag ha 3, nu nöjer jag mig med katten   

22. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? 


Jao

23. Vilka länder har du besökt?

 

 

24. Nämn 2 saker som gör dig riktigt arg.

 

Misshandel & Orättvisa

25. Hur stor garderob har du? 


Alldeles för stor eller för liten beroende på läget   

26. Film hemma eller bio? 


Det är alltid lika kul o gå på bio men samtidigt har man filmen så kan man se den om och om igen om man vill.

27. Vem är ditt senaste sms ifrån? 


Posten   

28. Vem ringde du sist?


Brorsan

29. Hur är ditt humör just nu?


Glad men stressad, eftersom jag ska åka ner till mamma imorgon.

30. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då?

 

Vill inte ändra mitt utseende 

31. Är utseende viktigt för dig? 


Till viss del i alla fall när det gäller mig själv

32. Hur många konserter har du varit på?


En och det var Smokie


 

33. Något du inte kan leva utan? 


Luft   

34. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? 


Helt okey inom rimliga ramar

35. Vilken kändis har du fått höra att du är lik?

 

Tror inte jag hört att jag är lik någon.

 
 
Ingen bild

Hej

29 december 2017 17:42

Hej. Va e Tall kotten?

Cattis

30 december 2017 19:20

Sv: Tallkotten är en del av Dagcenter =)

 
Ingen bild

Hej

1 januari 2018 00:25

Vad är dagcenter?

Cattis

3 januari 2018 21:06

Sv: Dagcenter är ett ställe där vi med en funktionsnedsättning har sysselsättning, typ som ett jobb måndag-fredag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards