ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 29 juli 2017

Hemma igen

Av Cattis - 29 juli 2017 18:58

Nu är jag hemma sedan ett par dagar efter att ha varit både hos min bästa kompis Carro och min älskade mamma o syskon.

 

 

Hos mamma blev det mest lugnt.

 

Dagen efter att jag åkte hem till mamma så var vi på Kolmårdens djurpark med Stephanie (syrrans flicka).

Det var superkul för jag hade säkert inte varit där på minst en 15-16år om inte mer.

 

 

Jag, syrran, Stephanie & Danne åkte några karuseller på Kolmården. Danne tror jag har lite smått dödslängtan för han åkte Wildfire, det är en bergochdalbana men på ett ställe går den rakt ner och en annan blir ju avskräckt bara av att titta på den   

 

OBS!!! Alla videos är hämtade från youtube och jag har INTE filmat något av det själv.

 

 

Jag var lite fegare så jag åkte bara Delfinen (bergochdalbana)men det var tillräckligt för min del.

Jag åkte denna tillsammans med syrran och Danne.

Till och med Stephanie var modig och åkte denna.

 

 

Jag, syrran o Danne åkte även Godiståget inne på Bamses värld.

 


Syrran o Stephanie åkte även en Skalmans Luftballong

 




Vi var ju också bara tvungna att åka på en safari tur, det var sjukt häftigt men första svängen var inte alls nå kul för den svängde så kraftigt så både jag och Stephanie ramlade inne i korgen.

 

 

Men i det stora hela så var det superhäftigt och riktigt mysigt. Förr så fick man åka med bil genom Safari parken, men inte längre bara för att folk inte kunde hålla sig i sina bilar utan klev ur för att klappa djuren.

 

 

 

Fast vi var på Kolmården från det dom öppnade och tills det som stängde så hann vi tyvärr inte med att titta på alla djuren, men vi var nöjda i alla fall för vi hade tur med vädret och vi hade det supermysigt tillsammans.

 

 

 

 

 

Dagen innan jag skulle åka hem så kom min kusin på besök hos mamma, det var också superkul och så himla mysigt, vi hade inte träffat henne på år och dar om jag ska räkna efter så är det ändå alldeles för många år sedan vi sågs.

Men nu när vi äntligen fått kontakt igen så kommer vi absolut att ses fler gånger.   


(Denna tavla köpte jag och Lina till Carro för ett par år sedan)

 

 
 
Jossan

Jossan

30 juli 2017 11:25

Hallå. Du skrev om någon Danne som var med er på Kolmården. Vem var det?

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

30 juli 2017 11:59

Sv: Danne är en kompis till familjen =)

 
Jossan

Jossan

30 juli 2017 13:09

Jaha, trodde det var din Danne som kommit ner för att hälsa på

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

30 juli 2017 16:17

Sv: Nope, o jag anväder inte gubbens namn i bloggen utan skriver bara gubben =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards