ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 15 juni 2017

Av Cattis - 15 juni 2017 20:09

Idag så var det begravning för min vän/Arbetskamrat i Timrå kyrka.

 

Det var en jättefin begravning och minnestund efteråt.

 

 

Jag kan fortfarande inte fatta att hon inte finns kvar ibland oss, men det är just för att allt gick så fort för fort ärligt talat.

 

 

Hon var var sjuk i den förbaskade sjukdommen Cancer men vi alla trodde hon skulle bli frisk och få leva minst en 30år till, men tyvärr hade han där uppe andra planer för henne   

 

 

Men det som är en tröst mitt i allt är att det gick fort för henne och hon behövde inte lida, det var inte cancern som tog hennes liv eller till viss del var det den men det var hennes  som inte orkade kämpa mer   

 

 

 

Nu svävar hon fritt bland molnen och är frisk som en nötkärna, hon finns ibland oss för att se till att vi ska kunna ta oss igenom sorgen och fortsätta leva.

 

Jag tänker på hennes man, barn och barnbarn som mist sin fru, mamma, mormor, farmor   

 

Våran vän/Arbetskamrat samlade på Änglar och idag fick hennes änglar nya hem, för hennes man kunde inte ta hand om dom.

 

Så nu har vi fått den uppgiften att ta hand om dom och vårda dom ömt.

 

 

Jag tog med mig 3 änglar hem, en till min syster och en till Stephanie min systers flicka, och en till mig.

 

Att jag tog med en varsin ängel till min syster och Stephanie är att för ca 3-4 år sedan så var min syster med på Sommarkyrkan och lekte med barnen och hjälpe mig med ansiktsmålning på dom som ville och min vän/Arbetskamrat tyckte väldigt mycket om både min syster och hennes flicka och det var ofta jag skulle hälsa till dom   

 

 

Så just därför så tyckte jag det att dom med skulle ha en varsin ängel som vakar över dom   

 

Detta är min systers blivande ängel

 

 

 

Detta är Stephanies blivande ängel

 


 

Detta är min ängel och den saknar vingar, men änglar utan vingar behövs dom oxå och dom kallar vi för äkta vänner som finna både i med och motgång   

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards