ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 11 juni 2017

Av Cattis - 11 juni 2017 19:51

Idag kunde jag äntligen vara med på Korpens utegympa.

 

 

Första gången så tyckte jag inte vädret var nå kul för på dagen så hade vi alla årstider, alltså ena stunden var det fullt solsken nästa så regnade det och sekunden efter de ja då haglade som bara den.

 

Visst det klarnade upp framåt kvällen men då hade jag redan tappat lusten för träning.

 

Gången efter så hade jag ont i halsen

 

Gången efter de ja då var jag genomförkyld istället.

 

 

 

MEN nu så kunde jag vara med, visst det var kallt som tusan och regnet hängde i luften, men vi klarade oss från regnet och vi alla som var där gjorde vårat bästa.

 

 

Det märktes att jag inte hållt igång sedan gympa terminen slutade.

Visst jag har ju cyklat o tagit promenader men ändå, den lilla kondition som jag hade den var ju som bortblåst.

 

 

Så med andra ord jag tyckte att detta intervall passet var skitjobbigt.

 

 

Vi sprang ganska mycket, gjorde armhävningar, burpees, plankan, mm och allt 45 sek gånger 3

 

 

Imorgon så lär jag nog ha träningsvärk så det räcker och bli över   

 

 

 

 

Lilla jag efter träningen   

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards