ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 2 juni 2017

Av Cattis - 2 juni 2017 19:31

Idag så drog våran grupp till Birsta och åt lunch på ett ställe som heter Bakgården, det är gamla Drakborgen för den som inte vet vart Bakgården ligger.

 

 

Det har jätte bra mat där.

Idag fick vi välja mellan:

 


 

Helstekt Fläskfilé

Opanerad Gorgonzolafylld schnitzel

Stekt kulpotatis

Pannkakor

Tacos

Sallad

Kyckling

 


 

Prinskorv

Amerikansk Pizza

En med champinjoner

En med Skinka

En med kebab




Jag lovar er att jag blev mätt som bara den.

 

Det fanns ju såklart även efterrätt i form av Prinsesstårta och när den tog slut så kom dom ut med en annan som det var mycket choklad på och så choklad mousse.

 

Jag var nog lite för ivrig med maten så jag åt "nästan" lite för mycket, så jag är fortfarande hur mätt som hälst, så ikväll blir det inget fredagsmys för min del, hihi   

 

 

Men jag kan verkligen rekomendera er mina läsare att har ni vägarna förbi Birsta så ta gärna en sväng in på Bakgården (Gamla Drakborgen)

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards