ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 31 mars 2017

Telefon kö

Av Cattis - 31 mars 2017 18:31

Jag hatar verkligen telefonkö, men det är jag långt ifrån ensam om, ringde till furniturebox för jag ville avboka min soffa jag betällt där, väntade i 32 min innan jag lade på luren, ringde upp dom igen men valde ett annat allternativ och fick knappt vänta i 2 min   så himla skrattretande så det är inte sant

 

 

 

För 3 veckor sedan så besällde jag en soffa från furniturebox, men var berädd på att få vänta ca 2 veckor på den just bara för att leveransdatum var seast den 24 Mars, men när jag ringde första gången så fick jag veta att den skulle komma in på lager den 24 Mars okey visst fine, men när jag ringer för andra gången så är soffan försenad först med några dagar och när jag ringde för 3e gången så fick jag veta att soffan inte kommer in i lager förrens i mitten på April och jag skulle få soffan i slutet på April, så med andra ord få vänta i 2 månader på en soffa.. NEJ TACK!!!!

 

 

Här är soffskrället som jag först beställde från furniturebox


 

 

 

När jag kom hem så kollade jag på Trademax och hittade en likvärdig soffa för ca 2,500kr billigare, och den kommer om max 1,5 vecka

OM inget annat händer på vägen, men de ska vi väll inte hoppas på.

 

 

 

Här är den nya soffan jag beställde från Trademax


 

 

 

OBS: Första bilden är lånad från furniturebox

och den andra bilden är lånad från Trademax

 

 

 

Ha de gött och Ha en toppen helg   

 
 
Jossan

Jossan

1 april 2017 13:51

Jag skulle aldrig köpa en soffa på nätet. Jag skulle ha kollat hur det låg till först, hur försenad saker och ting blir. Jag tänkte aldrig ändå köpa en via nätet, utan att först ha provsuttit den.

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

1 april 2017 17:31

Sv: Det stog inget om att soffan skulle bli sen, hade det gjort det så hade jag aldrig beställt den

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards