ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 23 februari 2016

Hallå i stugan

Av Cattis - 23 februari 2016 18:21

Nu har jag tänkt i flera dagar att jag måste slänga in ett litet blogginlägg, för att det var några dagar sen sist.... men då är det att jag dels måste få min tid och ork att räcka till..

 

 

Idag så har jag jobbat som vanligt nere på kyrkan och minst sagt lika trevligt som alltid   

 

Nu har en av våra sesångsjobbare fått hoppa in o jobba istället för Ann-Christin bara för att hon är sjukskriven.

Samtidigt som jag tycker att det är kul att Yngve som han heter fått hoppa in o jobba så är det tråkigt att Ann-Christin är sjukskriven.

 

 

Yngve är en rolig gubbe som är lätt att prata och umgås med....

O så har vi ju Anna-Greta oxå, henne får man inte glömma, hon är en rolig och mysig "tjej" i sina bästa år, som oxå är väldigt lätt att prata och umgås med.

 

Så med andra ord jag gillar mina arbetskamrater, inte döingarna nu på kyrkogårn även om man kan prata med dom med, men man lär ju inte då så mkt svar av dom haha  

 

Så vad har vi gjort idag, jo vi har städat i kyrkan och kapellet igen, eller det var ju inte så mkt städ för mig för Yngve och Anna-Greta gjorde ju det mesta idag hihi

 

 

Efter att jobbet så blev de promenad hemöver med ett litet stopp på posten, apoteket & Kreha, sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit inte ens värmt på någon mat för jag var inte hungrig då.

 

Jag & Sigge (katten) har bara legat på sängen o myst, tänkte bara softa till reprisen av Sofia´s änglar men i slutet av programmet så knackade John Blund på, och resten kan ni ju räkna ut med lilltån   

 

 

Annars här i veckan har de vare som vanligt förutom i fredags och i söndags   

 

När jag fyllde år 14/2 så gjorde jag inget speciellt utan bara tage det lilla lugna och kollade på CSI Las Vegas typ hela dagen, så alltså inget kalas eller ståhej

 

Jag hade kalas på fredagen 19/2 och då fick jag en jättefin halsduk (Bild kommer senare) och så fick jag en chokladkaka, och en massa teckningar som mina arbetskamrater gjort tll mig   

 

 

Utav Carina min arbetskamrat så fick jag tulpaner och en liten mugg. (Bild kommer sen)

 

 

Jo just de jag fick ju ett jättefint halsband utav Lina min älskade kompis, tyvärr har jag inga bilder just nu men om jag orkar sen när jag kommer hem från träningen så ska jag lägga in bilder annars så kommer dom imorron när jag är ledig och har hela dagen på mig att fixa   

 

 

Nä nu är det bäst att avsluta för snart kommer min träningskompis och hämtar mig.

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards