ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 17 februari 2015

Fettisdag

Av Cattis - 17 februari 2015 11:48

På lördag är det dags igen för kalas o de ska bli skitkul rent ut sagt, o jag får baka vilket jag tycker är kul.

 

Jag ska inte riktigt än avslöja vad jag ska bara tror jag   

Men jag har planerat lite granna vad det är jag ska baka, min kompis sa de lite på skoj igår att jag skulle baka 7 olika sorters kakor, men nja inte riktigt så mkt ska jag baka men iaf minst 3 olika sorters kakor   

 

 

 

 

Idag på förmiddagen så var Inger (våran gruppledare) o jag ner på Domus och handlade en helt del, dels till semlan som vi fick nu till 2 fikat o så till fritidskvällen på lördag mm.

 

 


 

Såhär såg det ut när jag och Inger hade handlat färdigt.

 

 


Gott med semla till 2 fikat

 

 

 

Måste ju även få skryta lite med att jag har komme vädigt långt nu på min tubhalsduk, den är inte klar än för jag vill ha så jag kan vira den 2 varv runt halsen och att den ändå hänger lite löst.

 


 

 

Nää, nu e de nog dags o börja jobba igen.

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


 

 

Image and video hosting by TinyPic

 
 
Jossan

Jossan

17 februari 2015 15:56

Hur kan du få in semelan här till två fikat? Du fick ju semlan långt efter att inlägget är skrivet, men du kanske lade in den efteråT?

http://mynameisjossan.myshowroom.se

Cattis

18 februari 2015 10:03

Sv: Jag påbörjade inlägget tidigare men skrev klart det efter 2 fikat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Av Cattis - Onsdag 10 jan 09:19

  Halloj alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Med mig är det bara bra, lite trött bara då jag fått sova hela natten.   Det är inte alla nätter som jag får sova hela natten eller få denna ljuvliga djupsömn.     Så mi...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Skapa flashcards