ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Inte långt kvar

Av Cattis - 7 augusti 2013 23:37

Nu e de inte mer än 1 1/2 vecka kvar tills vi ska åka neröver igen, Syrran ska åka hem o jag ska till mamma. När jag kommer hem igen så kommer ja hem till en tom lgh, de kommer att vara blandade känslor, samtidigt som det är skönt att få återgå till.det."normala" så är det jätte tråkigt för det har vare en underbar sommar tsm med min älskade syster och hennes dotter.



Som idag var jag ledig från jobbet, jag hade en såkallad "hemmadag" och det var riktigt skönt fick sova fram till 08.40 sen vakna jag av att kissblåsan var full =( annars hade jag nog fått sova kanske en 20 min till. Men de gör inget för vi har haft en mys idag idag.


Vi gick även över till grannen, det var meningen att vi bara skulle lämna tbx litermåttet som.vi fick blåbären i, men dom blev så glada att vi kom på besök så vi blev kvar där säkert ett par timmar.
Jag tycker väldigt mkt om mina grannar fast dom inte är i min ålder men dom är skojfriska och glada. Men de e ju de att så som jag är mot dom är ju dom emot mig.



Efter att ha vare hos grannen så gick vi upp till lekparken och gungade lite, men efter ett tag så ville Stephanie gunga på slänggungan så hon o syrran satt på ena sidan o jag den andra, men så kom ju grannflickan o ville va med o de fick hon, så hon o syrran satt på ena sidan o så fick Stephanie sitta hos mig och de gick riktigt bra o kul hade vi.


Sen gick vi hem efter en stund i lekparken syrran tog hand om disken, Stephanie käka lite lunch o lilla jag plocka undan skräp o saker å dammsög sedan golven i alla rum + den tråkiga trappan o lillhallen efter att syrran va så gullig o kasta ut alla skor o mattor sen så svabba syrran av golven, så nu e de rent o fint tills nästa gång det är dags o städa =).

Nä nu ska jag sova lite så jag orkar upp imorron (Jobba imorron igen)


Ha de gött mina kära läsare.
På återseende

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Av Cattis - Onsdag 10 jan 09:19

  Halloj alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Med mig är det bara bra, lite trött bara då jag fått sova hela natten.   Det är inte alla nätter som jag får sova hela natten eller få denna ljuvliga djupsömn.     Så mi...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Skapa flashcards